СПЕЦІАЛІЗОВАНА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА № 305 З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДАРНИЦЬКОЇ ДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ М.КИЄВА

Используются технологии uCoz
Спеціалізована загальноосвітня школа № 305

pic




Головна


історія


Портфоліо


Шкільний калейдоскоп


"Росток"




direktor305

СКАРБИ ДУШІ – В ДАРУНОК ДІТЯМ

Зневага до виховання є загибеллю людей, родин, держав і всього світу

Я.А.Коменський

Народна мудрість застерігає : “Якщо твої плани розраховані на рік – сій жито, якщо на десятиліття – саджай дерева, а якщо на віки – виховуй дітей”, як є золотим генофондом держави, її майбутнім. Тому уже протягом десяти років у нашому навчальному закладі, спеціалізованій школі № 305 Дарницької районної у місті Києві державної адміністрації, відбувається творче, дивне таїнство: нетямущі пізнають істини, вчаться збирати розсипані думки, недовірливі впевнюються у неповторності цього світу, малюки починають читати.

Василь Олександрович Сухомлинський упродовж усього життя переконувався, що справжня школа – це не лише місце, де діти здобувають знання і вміння. Справжня школа – це багатогранне духовне життя дитячого колективу, в якому вихователь і вихованець об’єднані розмаїттям інтересів та захоплень. Школа покликана дати дітям знання з основ наук і виховати, сформувати в особистості загальнолюдські моральні чесноти: порядність, поміркованість, чесність, доброту, великодушшя, любов до ближнього. Як доказ цього – слова Л.Толстого та Д.Менделєєва: “Хорошо образованный, но дурно воспитанный человек страшнее дикого зверя». «Знания без воспитания – меч в руках сумашедшего». Історія свідчить, що за своїм духовно-моральним рівнем розвитку людство не завжди може розумно скористатися плодами науково-технічних досягнень, тому на землі ще є насильство, жорстокість, зло. Отже, виховання повинно бути первинним, бо воно завжди було мистецтвом: найскладнішим, найвідповідальнішим мистецтвом на землі. Від успіхів у вихованні залежить доля кожної людини і всього людства. Особливо цього вимагає третє тисячоліття – тисячоліття глобалізації, модернізації, комп’ютеризації, яке розраховане на людину, яка “по-людськи довершена, має знання в розумі, чесність у серці, силу в тілі”. Діти вчаться жити з практики реального життя: якщо дитину постійно критикувати – вона вчиться ненавидіти; якщо дитина живе у ворожнечі – вона вчиться агресивності; якщо дитину висміюють – вона стає замкнутою; якщо дитина зростає в докорах – вона починає жити з почуттям провини; якщо дитина зростає в атмосфері толерантності – вона вчиться сприймати, розуміти інших; якщо дитину підбадьорюють – вона починає вірити в себе; якщо дитину хвалять – вона вчиться бути вдячною; якщо дитина зростає в чесності – вона вчиться бути справедливою; якщо дитину підтримують – вона вчиться цінувати себе; якщо дитина живе у розумінні і доброзичливості – вона вчиться знаходити любов у цьому світі. Ось чому ми прагнемо створити сприятливий, родинний, психологічний клімат у навчальному закладі. Все це здійснюється завдяки непомітній, скромній праці вчителя, сонячної людини, яка сіє в душах своїх вихованців розумне, добре, вічне, дає поживу розуму та серцю.

Вчитель третього тисячоліття

direktor-uchitelia
Вчитель третього тисячоліття – це вчитель-добротворець, вчитель-гуманіст з новим педагогічним мисленням; оптиміст за переконаннями, високий професіонал, вчитель-вихователь, вчитель-психолог, який прагне до нового і намагається реалізувати вимоги сучасності.

Вчитель-добротворець формує в дитини самодостатність, віру в свої можливості, створює умови для розвитку світлої, кришталево-чистої дитячої душі, плекає в кожній особистості храм вихованості, щирості й добра. Завдання вчителя полягає в тому, щоб творити таке поле добра й любові, де б кожна дитина довірливо ставилася до педагога, цінувала його. Лише за таких умов формуватиметься позитивна мотивація до навчання, досягатимуться комфортні умови для щасливого шкільного життя, відбуватиметься реалізація природних нахилів і здібностей учнів. Дар добротворця, який здатний відкрити чарівну квітку обдарованості школяра, дається не кожному, а лише тому, хто насправді любить дітей і вміє прокладати стежину до їхнього розуму й серця.

Кожен учитель є творцем світу, в якому живуть діти впродовж уроку. Саме в цьому проявляється мистецький характер діяльності педагога. Тому вчитель є митець, подібний до художника, композитора, режисера. І якщо продуктом творчої діяльності художника є картина, композитора – музика, режисера – вистава, то результатом педагогічного мистецтва є світ, у якому живуть діти у цей момент на конкретному уроці.

Педагогічний колектив переконаний, що кожен наш випускник обов’язково стане людиною з високим рівнем культури, інтелекту, з активною життєвою позицією. Тому в навчально-виховному процесі формуємо особистість через сенсорний та мовленнєвий розвиток. Ніщо так не підносить людину, як уміння співчувати, прийти вчасно на допомогу. Формуванню цих емоційно-чуттєвих рис сприяють уроки милування, толерантне спілкування, педагогіка добротворення та толерантності. Діти повинні бути переконані, що добро переможе зло. Цей процес відбувається і в душах дітей, і в душах дорослих, у кожній сім’ї, школі, державі. Енергія добра проникає у кожну сім’ю, формує атмосферу доброзичливості, щирості, великодушшя. Отож, головне на сьогодні – зберегти, розвинути енергію добротворення та толерантності.

Щасливі батьки, доброчинне життя котрих -
приклад добропорядності для дітей,
дзеркало для виправлення і взірець добрих справ

direktor305
Батьки третього тисячоліття повинні також стати діючими вчителями своїх
дітей, навчати не лише словом, а й своїми вчинками, бо діти від природи
вчаться тому, що вони чують і бачать.Батьки повинні повернутив сім'ю такі
поняття, як честь родини, честь сім'ї, повернутися до народної педагогіки.…
"Нема мудріших, ніж народ, учителів, у нього кожне
слово - то перлина, то розум, то натхнення, то людина".

За десять років становлення школи більше тисячі громадян України,
випускників нашої школи, стали продовжувачами світлих справ своїх
учителів та батьків. Розлітаються по світах їх добрі справи та звершення.
То є шана школі, учителю,батькам, державі.
Хай буде щедрою, на ужинки наша освітянська нива зігріває,
своїм теплом вихованців і педагогів рідна школа.Ми спроможні виплекати
самодостатню конкурентноздатну особистість, нову лідерську генерацію.Ми
переконані, що прагнення кожної дитини спрямуємо на дорогу щастя,
праці та любові.

ROSTOK

ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНІ ТА ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ
ДО ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО
ПРОЦЕСУ В ШКОЛІ

У 1997 році наша школа отримала право на експеримент у початкових класах за комплексною програмою розвитку дітей “Росток” (Наказ ГУО № 70 від 22.08.97р.) Зараз учні, які навчаються за програмою експерименту, вже у п’ятому класі. Це – наша нова генерація. Вони розкуті, самостійні, вільно орієнтуються в навколишньому світі, мають добре розвинене логічне мислення. Навчально-виховний процес здійснюється через різноманітну творчу діяльність учнів у межах кожного навчального предмета, інтегруючи їх у цілісну систему. Учні отримують необхідні знання шляхом спостережень, дослідів, самостійних пошуків, інформацій у доступній для них формі. Моніторинг рівня навчальних досягнень дозволяє зробити висновок, що учні, які працюють за експериментальною програмою “Росток”, уміють користуватися довідковою літературою, орієнтуються в методичному апараті підручника, міркують взаємозв’язаними судженнями в ході монологічного повідомлення, відтворюють інформацію з елементами логічної обробки матеріалу, вміють спілкуватися під час виконання групових і колективних навчальних завдань, визначають головне, самостійно роблять висновки з пояснень учителя, користуються аналогією та порівнянням, як засобами встановлення нових ознак і якостей, доводять правильність певного судження та власної думки, користуються прийомами осмисленого запам’ятовування, виконують творчі завдання, < оцінюють якість навчальної роботи, контролюють послідовність роботи за самостійно складеним планом, знаходять і виправляють фактичні, граматичні, стилістичні помилки, використовують засвоєні способи перевірки орфограм, задач, різних дій. Тобто в учнів сформована основа організаційних, загально-мовленнєвих, загально-пізнавальних, контрольно-оцінних загальнонавчальних умінь та навичок.



Повернутися на головну сторінку
Используются технологии uCoz